Helping The others Realize The Advantages Of بیماری زونا در سر

Wiki Article

● زونا توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می‌شود که باعث آبله مرغان نیز می‌شود.

سلام همسرم دوهفته پیش به زونا مبتلا شد که به پزشک متخصص عفونی مراجعه و دارو مصرف کرد ولی بعد دو هفته امروز دچار بی حالی و ضعیف شدید شدن آیا به خاطر زونا طبیعی است یا باید به پزشک مراجعه کنیم لطفاً راهنمایی کنید

● زونا با کهیرها که خارش دارند و بر روی پوست ایجاد می‌شوند یکسان نیست. کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به دارو، غذا یا چیزی در محیط ایجاد می‌شود.

در مراحل بعدی زندگی و با افزایش سن، ابتلا به زونا محتمل می‌شود زیرا سیستم ایمنی بدن شما به دلیل سن یا سایر شرایط پزشکی شروع به افت می‌کند و ویروس می‌تواند دوباره در بدن فعال و سپس ظاهر شود یا به عنوان چیزی به نام زونا نمود پیدا کند.

برای تسکین درد و التهاب ناشی از این عارضه می‌توان از داروهای مسکن و داروهای استروئیدی (که به کاهش التهاب کمک می‌کنند) استفاده کرد.

غذا‌های سبز مانند: بروکلی، کلم بروکسل، اسفناج، کلم برگ، و سایر سبزیجات دارای برگ سبز

دریافت واکسن آبله مرغان قبل از بارداری می‌تواند گام مهمی در محافظت از کودک باشد.

حمله مسکو؛« دوره سخت» در انتظار مهاجران کشورهای آسیای مرکزی

دردی‌ كه‌ پس‌ از پاك‌ شدن‌ تاول ‌ها باقی‌ می ‌ماند را خیلی‌ مشكل‌ می توان‌ درمان‌ كرد و متأسفانه‌ هیچ‌ راه‌ قطعی‌ برای‌ درمان آن  وجود ندارد.

پژوهش‌های انجام شده در ارتباط با بیماری پوستی زونا عکس این بیماری نشان می‌دهد که از بین هر چهار نفر، یک نفر دچار زونا خواهد شد.

اما سؤالی که برای بیماران پیش می‌آید، این است که آیا زونا پرهیز مواد غذایی دارد یا خیر؟ پاسخ این سوال مثبت است.

● اگر مبتلا به زونا هستید، وضعیتی که توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می‌شود، معمولاً یک بثورات قرمز خارش‌دار یا دردناک همراه با تاول‌های پر از مایع در یک طرف بدن خود خواهید داشت.

● اولین علائم زونا معمولاً درد و سوزش است. درد معمولاً در یک سمت بدن و در امتداد ناحیه خاصی از پوست به نام درماتوم است و اغلب بثورات قرمز به همراه دارد.

جراحی لابیاپلاستی یک عمل درمانی و زیبایی است که با هدف کاهش اندازه‌ لابیا مینور یا همان فلپ‌های پوست دو طرف دهانه…

Report this wiki page